Dizajnerske smjernice kod izrade web trgovine

Dizajnerske smjernice kod izrade web trgovine

Sve više korisnika odlučuje se za izradu web trgovine.

Iznosimo nekoliko bitnih smjernica za izradu, kako bi web trgovina bila uspješnija.

 

1. Slike proizvoda

Proizvode na internetu ne možemo fizički opipati što znači da je vizualna prezentacija vrlo bitna. Po mogućnosti, proizvode treba predstaviti fotografijama visoke kvalitete, iz više kutova.

2. Košarica

Košarica je vrlo važan element, treba ju istaknuti na vidljivo mjesto. Kupcu treba olakšati pristup svim bitnim informacijama o proizvodima u košarici. Akcije unutar košarice trebaju biti jasne kako bi se kupcu olakšala kupovina. 

3. Boje

Na popisu proizvoda uvijek je poželjno staviti bijelu pozadinu (ili vrlo svijetlu nijansu neke boje) kako bi se što bolje isticali artikli.

4. Organizirana navigacija

Navigacija je bitan element kod dizajna stranice. Uvijek treba dizajn prilagoditi navigaciji. Stavke u izborniku moraju biti jasne, lako dostupne i nedvosmislene. Kod izrade izbornika, bitno je da ima što manje stavki. Manje bitne linkove treba postaviti na druga mjesta, npr. footer.

5. Responzivan dizajn

Velik dio prometa odvija se putem mobilnih uređaja. Kod dizajna web trgovine bitno je predvidjeti korištenje trgovine na mobilnim uređajima, i podrediti dizajn funkcionalnosti. Bitno je i optimizirati stranicu da se omogući brže učitavanje i otvaranje.